Maart - april 2021

3 augustus 2021

Doordat zowel mijn moeder als ik nu volledig gevaccineerd waren mocht ik bij haar weer op bezoek. Door de Corona maatregelen ben ik een jaar niet bij haar geweest. Helaas is haar geestelijke toestand zo achteruit gegaan dat ze mij niet meer herkend. Dat doet best pijn, maar gelukkig ziet ze wel wat vertrouwds in mij en gaat ze wel met mij mee.

Verder gebeurde er niet zo veel, de vrijdagmiddagborrels met al zijn gezelligheid 🍷🍷🎶!

Steef en Florian hielden een gender reveal party hier 🍼💞💓! Huub moest de ballon doorprikken, daar kwamen roze confetti uit….. een meisje. In september hopen we Opa en kado oma te worden. Ik had voor zowel een meisjes als een jongens pakket gemaakt. Dus zat ik altijd goed en voor roze bubbels gezorgd….. schot in de roos 🌹.

Boukje had batuurlijk voor een Panda kado gezorgd 🤣.

Oma van leeuwen moest nog haar blindedarm inleveren op 88 jarige leeftijd. Dit heeft haar toch een jasje gekost.

Het eerste weekend in april lagen we heerlijk op het kevereiland. Het zonnetje ☀️was nog wel matig maar het blijft genieten op ons 🛥 bootje.

Sins ik weer bij mijn moeder op bezoek  mag ga ik haar wekelijks opzoeken.  Probeer dan met haar te kaarten, ♥️♦️♣️♠️ maar voor iemand die haar hele leven geklaverjast heeft, is daar nog weinig van overgebleven. Ze weet het verschil tussen rood en zwart niet…… maar het blijft hilarische. Ook vraagt ze standaard aan mij als ik weg ga…… vraag je of Ria nog eens langs komt 🤣!

Ook arriveerde onze nieuwe bank, het laatste item van de aankopen. Deze staat een stuk gezelliger en warmer….. ondanks dat het mij toch aan het hart ging dat de oude bank weg ging, we hadden hem pas 18 jaar 😜!

Het familie weekend werd opnieuw van wegen de pandemie afgeblazen.

Wij gingen dat weekend de plas maar weer op, wat zeker geen straf is. Ondertussen hadden de kinderen een soort alternatief…. Die waren met zijn alle op de Cayennehof familie weekend in het klein aan het houden…. hier wisten wij niets van… maar goed er was drank zat 🤣🍷🍻.

De zaterdag pikte wij Steef, Florian en Maaike en Sander op om een dagje te varen, als alternatief. Boukje, Ruben, Hidde en Laura deden een Leidse stads wandeling. Zo werd het toch een soort alternatieve familie aangelegenheid.

De maand sloten we in huize Koelewijn af🍷🍷🍷🎶🎶😘!