Juli - augustus

21 augustus 2021 - Voorhout, Nederland

De maand juli begon goed….. heerlijk borrelen bij onze vaste adres met een vette hap als maagvulling 🤣🤣!

Oma verraste we met haar verjaardag met wat nieuwe speeltjes. Niet dat ze het zelf door had dat ze jarig was, maar ze was opgewekt en speelde gezellig een spelletje met Boukje.

Op 10 juli verraste de Hofdames, Ilse nog met een verlaat 50 ste 🎉🥳🎈🪅verjaardagsuitje. We reden eerst naar Oud zuilen, waar we een rondleiding kregen in het “kasteel Oud Zuilen”! Daarna lekker picknicken in de tuin van het kasteel. Om vervolgens in een tuin concert terecht te komen. Maar er werd ook nog een tocht van 13 km gewandeld. Het dagje werd afgesloten met een etentje ter plaatse.

Er werd nog een klein familie BBQ gehouden….. gezellig met kids en familie vrienden 😜!

Ruben maakte nog een spetterende race met zijn bolide, werd 2de in het klassement, Toppertje !

Huub en ik zouden naar Spanje gaan maar dat zat er helaas niet in, Spanje bleef code Oranje.

Dat werd lekker varen. We vertrokken woensdagmorgen richting de de westeinde plassen en verbleven daar een nacht. Volgende  dag richting het Aarkanaal, waar maaike en Sander nog even langs kwamen. De vrijdag meerde we in Bodegraven aan. Hier hebben we een heerlijke klompen 🥾🥾 tocht van 14 km gelopen.

S’avonds uit eten geweest, maar dat was geen succes….helaas.

Zaterdags weer richting de Kaag gevaren en heerlijk geluncht bij de vergulde vos. Op het Kevereiland dr korte vakantie afgesloten. Het was een lekkere avond nog tot laat met Lydia en Peter vertoefd.

De maand sloten we af, met een vrijdagmiddagborrel met spellentjes.

Bouk heeft zoveel groenten uit haar tuin, dat ik er lekker soep van heb gemaakt.

Nienke maakte weer een geweldige zeiltocht ⛵️⛵️! Ontmoete walvissen en doorstond storm op zee, met enorme golven 🌊 🌊 . Stoere meid, is gelukkig niet overboord geslagen.

The kids en Pina gingen nog een rondje mee varen. Pina moest wel haar zwemvest en …….. schoentjes aan🤣🤣.

Ook het oude hofje werden nog getrakteerd met een dagje op het water. We bofte met het weer ☀️😎de kap kon er af.