De laatste deel 2021

16 januari 2022 - Voorhout, Nederland

November begon voor Boukje slecht, die had haar vriezer volgepropt met al haar zelfgemaakte gerechten uit haar eigen moestuin. Zo knap, zoveel werk en zoveel tijd zat er in! Tot groot verdriet van Bouk 😰bleek de vriezer uitgevallen te zijn. Al haar werk belande in de grijze container 😩!

Op frans zijn verjaardag borrelde we gezellig. Met lieve Louie, die weer gezellig kierde en kraaide 😘😘.

Huub en ik gingen nog net op tijd uiteten bij de Zijlstroom. Was gezellig en lekker.

Boukje nam weer het voortouw om een pakket voor Nienke samen te stellen. Wat we vervolgens op tijd richting Australië stuurde. Wat helaas weer vertraging opliep, door de parfum die in het pakket zat.

Maaike had weer diverse foto shoots staan, waar ze zoveel jonge gezinnen blij mee maakte. Lovende reacties kreeg 👍, daar mag Maaike best trots op zijn.

Ma van leeuwen werd op 21 november gehuldigd samen met tante Nettie, omdat ze 40 jaar bij het zangkoor van kerk zaten.

Het Appartement van Maaike en Sander moest verhuur klaar gemaakt worden , dus moeders ging een handje helpen.

Bouk en Hidde werden 25 jaar 🎊🎉🎈wat ook op de Cayennehof gevierd en er werd natuurlijk wat gepost op Instagram 😜!

Er werd Bourgondische gegeten, bijna traditie op hun verjaardag. Louie mocht nog geen patatje 🤣.

Eindelijk was het zover, het Familieweekend ging door. Helaas zonder Boukje en Ruben, Pina was positief 🤔…..! Ze had Giardia, een besmettelijke darm parasiet. Zo balen, waren we niet compleet.

De rest was getest en negatief dus op naar Hoge Hexel. Hidde en Laura waren de organisatoren van dit weekend. Er waren diverse spellen opgezet. Van een opdrachten tocht in het centrum van Ermelo tot een pub-quiz, met Lau en Hid als quizmasters. Hilarische activiteiten, waar iedere zijn best deed. En er werden veel spelletjes gedaan om maar zoveel mogelijk punten bij elkaar te sprokkelen.

Voor Louie was het haar eerste familieweekend, waar ze eigenlijk het middelpunt 😘 was.

Op 19 december namen Maaike en Sander hun intrek op de Cayennehof. Dit als voorbereiding op het grote avontuur….hun lang geplande reis.

Kerst werd weer in een soort lockdown gevierd. Het geplande familie kerstontbijt moest weer afgeblazen worden. Dat werd ontbijt tassen bij ieder persoonlijk afgeven. Deze had ik gevoeld met allemaal lekker verse producten en een aardigheidje. Hets was toch tenslotte kerst 🎄 🧑‍🎄🎅.

Lieve Nien, had bouk de opdracht gegeven om voor ieder een kadootje te kopen en deze werd met kerst bij ieder af te geven.  Dus eerste kerstdag maakte Ruben en Bouk een rondje familie 😘!

Ouderejaars avond werd bij De Koelewijntjes gevierd. Hidde,Lau, Jim en Allison waren gezellig spellentjes aan het doen.

Met een vuurwerk verbod werd door het hofje, 2022 aardig ingeschoten. Veel mooi vuurwerk.

Het jaar 2021 was een kalm jaar met maar een paar hoogte punten, mijn 60ste verjaardag en de geboorte van onze Louie 🥰!

Verder stond Corona toch nog op de voorgrond met de diverse beperkingen. Helaas kon ook nienke nog geen gebruik maken van haar vliegticket, om voor vakantie naar huis te komen😰! Inmiddels woont ze alweer 5 jaar in Australië, tijd gaat snel. Maar er gaat toch geen dag voorbij dat ik niet even aan haar denk….. zij leeft haar droom……!