September en Oktober 2021

2 januari 2022 - Voorhout, Nederland

Mijn moeder werd 17 september gecremeerd. We hielden het klein, gelegenheid tot afscheidnemen voor een kleine groep. Daarna zijn we gaan eten met de familie bij Coppers. Ook Gerard was hier bij. De bedoeling is om mijn moeder samen met mijn vader ergens uit te strooien. Dit zal wel in 2022 zijn.

Vrijdag de 18 de, zijn we voor het eerst bij ons kleinkind gaan kijken. Zo lief, zo klein en mooie grote ogen. Een prachtig poppetje.

Daarna hebben we nog een weekendje op de kever gelegen. Nog even weg, even alles achter ons laten. Het waren best heftige weken, de geboorte van ons Kleinkind en het afscheid van mijn moeder……vreugde en verdriet liggen dicht bij elkaar.

Het was heerlijk rustig, we lager er alleen!

Maaike 🎉🎊 werd 7 oktober 30 jaar, dat werd op de Cayennehof gevierd. Oma van leeuwen mocht hier ook getuigen van zijn. Ik was 30 toen maaike geboren werd, dat werd natuurlijk wel op Instagram vermeld door mij!

Met de hofdames gingen we wandelen in Loosduinen, en tevens bij het huis van Suzanne en Marcel kijken. Dit sloten we af met een lunch aan het strand van Loosduinen.

Mooie gelegenheid om met Ilse even langs Louie te gaan.

De kamer van Hidde werd opgeknapt en omgetoverd in een soort Hotelkamer. Het kleine kamertje werd gelijk veranderd in Baby kamer! Louie zal niet ons laatste klein kind zijn. Al hoewel dit waarschijnlijk nog wel even zal duren.

Op 15 oktober trouwde Joy en Erik. Het was een groot feest in de Kaag Sociëteit. Een prachtige lokatie. Het was ook een echt feest. Jou en Erik deden de 💃🏻 🕺openingsdans….. aan het eind van deze dans wisselde ze  van Partner…Maaike en Sander 😱! Bleek dat ze al maanden met Joy en Erik hadden geoefend hier voor maaike en Sander hadden hun les. Was een leuke verrassing. We hebben heerlijk ouderwets gedanst. Ze hadden een DJ en draaide goede muziek. Voor de bruiloft moesten we nog wat verrassings elementen bedenken . Daarom werden er foto’s uit de oude doos gehaald. Ze wilde ook een soeprecept, dat werd natuurlijk mijn Shoarma soep…..zeer bekend voor Joy.

Ma van leeuwen werd 89 jaar  🎊🎉🎈en ook dat werd op de Cayennehof gevierd. Alle kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen kwamen haar feliciteren. Wat was ma blij om iedereen te zien en te spreken. We sloten het af met een BBQ. Hopelijk kunnen we volgend jaar haar 90 ste verjaardag vieren.

Het laatste weekend in oktober reden we richting Assen om Bouk en Ruben te verrassen. Via Rien en Erika hadden we info en kaarten gekregen om Ruben te zien Racen. Deze waren zeer verrast dat we een langs kwamen. Was ook een belevenis, we hadden geen flauw benul wat dat racen 🏎 inhield. Leuk om Ruben te zien strijden, van plek 27 naar de 7 de plek te rijden.

Zondags hebben we lekker gewandeld in het Nationaal Park Dwingelderveld. Een tochtje van 15 km 🥾🥾🚶‍♀️🚶‍♂️gewandeld. Was lekker zonnetje, droog en een redelijk temperatuurtje.

1. Huub:
    3 januari 2022
    weer mooi verhaal! goed gedaan schat!