Mei-juni 2021

3 augustus 2021 - Voorhout, Nederland

Aan gezien het vaar seizoen weer was begonnen zijn zijn we niet alle vrijdagen meer thuis….. helaas hadden Hidde en Lau dat nog niet door. Dus dropen ze af naar Boukje, met de wijn van de Cayennehof 26 😂🤣!

Maar de volgende vrijdag was er weer gewoon vrijdagmiddagborrel!

Moederdag werd heel gezellig gevierd met een lunch en gezellig asperge eten.

Op 10 mei werd de klein zoon van Jan en Sonja geboren…. 💙🦋Jonah!

Met de Hemelvaart zijn we heerlijk 5 dagen gaan varen.  Helaas was het wat minder goed weer. We zijn toen maar in Haarlem gebleven. Maar aan gezelligheid geen gebrek. We kregen hidde en lau op de borrel, vervolgens kwamen Lydia en Peter lang en de middag daar op Hans en Yvon!  Lekker terrasje gepikt in Haarlem, dat kon inmiddels weer door de versoepelingen.

De pandemie is nog steeds gaande, geen feestjes of grotere bijeenkomsten. Alles zoveel mogelijk in de buitenlucht. Terrassen zijn wel open, maar met nog veel beperkingen.

Gelukkig kreeg Huub ook zijn eerste vaccinatie 🙆‍♀️ 💉!

Voor mijn 60 ste verjaardag konden we ook geen groot feest geven, helaas!

Naar daar hadden we een leuk alternatief voor bedacht.

Maar eerst moet het nog juni worden.

Meid sloten we af op het kevereiland.

Waar Huub de eer kreeg om als eerste 🥇 van 2021 het kaagse water 🏊🏻‍♂️🏊uit te proberen, sorry Hans!

Juni begon met mooi weer, bouk had een waar zwemparadijs van onze tuin gemaakt. Er stonden 3 zwembaden 2 voor pina en 1 voor haar zelf en haar vrienden 😂🤣!

Op 5 juni werd er nog een whisky proeverij gehouden bij Erik. Ieder moest een goede fles meebrengen, natuurlijk was Hidde 🤦🏽 zijn fles vergeten. Gelukkig had Huub er 2 gekocht….. met voorbedachte rade 💁‍♂️!