januari & Februari 2022

4 maart 2022 - Voorhout, Nederland

Een rustige januari met weinig spannende dingen. Behalve dat Maaike en Sander op wintersport 🏂 gingen. En gelukkig heel weer terug kwamen, maar bleken beide het coronavirus alsnog meegepakt  hadden. Goede nieuws was wel dat Maaike haar afstudeerscriptie was goed gekeurd 👏👏en in maart haar HBO v mag afronden….. zij konden hun wereldreis eindelijk gaan plannen 🌎🌍.

Nienke begon asn haar nieuwe avontuur….. werken met Chris samen in de goudmijn. En ze kregen eindelijk een eigen woning. Een mooi huis met 3 slaapkamers en 2 mooie veranda’s. Een echt Australische huis, vlak bij zee. Verder vierde de ze ook haar 29 ste verjaardag.

Verder werden er op de vrijdagmiddagborrel veel spellentjes gedaan.

Ook Louie was regelmatig van de partij.

Maaike en Sander stonden model voor een 👰‍♀️🤵‍♂️bruidsreportage…… hier waren allemaal ondernemers aanwezig die hier foto’s maakte voor hun website. Sander zag hier zijn kans schoon om Maaike officieel ter huwelijk🥂🍾 te vragen en ging, in het oog van vele camara’s op zijn knieën. Maaike was compleet verrast en moest een 🥲 traantje laten. Hier moest wel op geproost worden. De foto’s van de shoot waren heel mooi en de moeite waard om ook in het jaarboek een aantal te plaatsen.  We vierde Erik zijn 61 ste verjaardag, nog onder de Corona maatregelen, in klein gezelschap.

Begin februari namen we afscheid van maaike en Sander die aan hun wereld reis begonnen. Hun start werd Mexico 🇲🇽! Dagelijks zullen we op de hoogte gehouden worden van hun avonturen. Ze begonnen in Cancun en verkende daar de omgeving. Daarna werd het Mexico stad om vervolgen door te reizen naar Valandolid…….! Vandaar uit gingen ze met de nacht bus 🚌 richting de kust, Oaxaca. Waar ze dolfijnen 🐬, walvissen 🐳  en Orka’s hebben gezien tijdens een boottrip.

Lieve Louie, kwam een dagje bij oma. Hier had ik natuurlijk al het één en ander voor voorbereid. Van een autostoeltje tot speelkleed. Trots ging ik met de wandelwagen naar de markt, helaas was het regenachtig weer. Probeerde Louie nog wat droog te houdt. Met een paraplu ☔️, de reg er kap vsn de wandelwagen ontdekte ik te laat in de auto 🤦‍♀️! Maar het was een spannend, busy maar gezellig dagje. Voor herhaling vatbaar.