29/11

29 november 2022 - Rockdale, Australië

laatste dag om half 5 opgestaan om bij Emerald Beach de zonsondergang te zien. Helaas was het flink bewolkt, waardoor deze niet goed zichtbaar was. Zeker wel de moeite waard om wat plaatjes  📷 te schieten.   Er waren ook een hoop kangoeroes te zien die zich mooi lieten fotograferen. Hierna gingen we toch nog een uurtje naar bed 😜! Na een heerlijk ontbijtje  werd het een paar uur strand…..de zon scheen volop. Gevolg dat je ook snel verbrand 😬, dus gingen we na 2 uurtjes het strand weer af, maar…… ik heb wel lekker in de zee gezwommen. Later nog wat spelletjes gedaan, gedoucht en koffer 🧳 ingepakt. Morgenochtend om 8 uur al richting Amsterdam…… vanaf Coffs Harbour, Sydney, Melbourne, Abu Dhabi om vervolgens donderdag rond 15 uur op Schiphol te landen. Een flinke reis van meer dan 36 uur met een tijdsverschil van 10 u  wat ik er nu in moet halen 🤔!

Het was een zeer avontuurlijke trip met alles erin….. wandelingen met hoogte verschillen, allerlei weersomstandigheden van onder nul tot 30 graden +!  Watervallen, uitkijkpunten, prachtige natuurparken en de mooiste bijzondere dieren….. te veel om op te noemen. Een avontuur dat k niet snel zal vergeten. Mijn Fitbit heeft overuren gemaakt….! In je tent slapen  met 2 broeken aan,  2 truien en een vest en een must op! Ook dit had ik niet willen missen. Ik ben over mijn grenzen heen gegaan, ben eigenlijk best een beetje trots op mijzelf. Ook om dit samen met je oudste dochter en haar man te mogen doen. Trots op Maaike en Sander, hoe ze deze reis samen ondernemen, de reis van hun leven.  Een voorrecht om dit te mogen meebeleven 😘!

En als toetje mocht ik nog 3 dagen relaxen bij Nienke en Chris 😘!

Over een paar dagen terug naar gewoon…. normaal 🤔😬😕! Maar wel weer bij mijn mannetje die mij zo lang heeft moeten missen 💋!

1. Ilse:
    29 november 2022
    Goede reis en tot snel ❤️
    Dit pakt niemand van je af.
    Mooi om dit te kunnen doen.
    Koesteren ❤️
  2. Ria: