23/11

23 november 2022

Onze tent is ondanks de storm blijven staan. Top tent dus, maar het slapen was lastig. Maaike is midden in de nacht nog gaan checken of de haringen nog goed in grond zaten. Gelukkig in de ochtend ging de wind iets liggen . Dit was fijn, want we gingen vandaag weer verder richting Davenport. Zaterdag varen we weer terug naar het vasteland.

Maaike en Sander zouden vandaag samen  een wandeling gaan doen. Deze was te steil  voor mij en zou voornamelijk klimmen en klauteren zijn. Je zou zeer gemakkelijk uit kunnen glijden…..!

Aangezien ik nu 3 weken zonder valpartijen door ben gekomen, wil dit graag zo houden!!  Dus vond ik het verstandiger om dit maal niet mee te gaan op avontuur.

We dronken in het dorpje eerst nog samen een cappuccino. Hierna vertrokken ze voor de wandeling. Ik bleef in het dorp en trok mijn eigen plan. Eerst een leuk wandelingetje gemaakt en daarna heerlijk op een bankje in het zonnetje ☀️ gezeten. Na ongeveer 3 uur pikte Sander en maaike mij weer op. Het was een goede keuze geweest om niet mee te gaan! Het was een steile rotsachtige wandeling, waar je snel onderuit ging 👍!

Vervolgen reden we naar onze nieuwe overnachting in Bicheno. Nu op een camper park met een douche.  En het is er windstil  🙋🏻‍♀️. Nadat we heerlijk gedoucht hadden zorgde Sander voor het eten. Hopelijk een rustig nachtje met rust in de tent ⛺️ !