Daar zijn ze…….🇦🇺🦘

16 oktober 2022 - Voorhout, Nederland

Eindelijk na bijna 6 ja🇦🇺 konden we Nienke en Chris ophalen van Schiphol✈️🛩! Bij het weerzien vloeide wat traantjes, maar van blijdschap.  Voor Nienke was het weer vertrouwd om op de Cayennehof te zijn.  Natuurlijk werd er eerst gezellig bij gekletst  onder het genot van een drankje, voordat Nienke en Chris hun bed opzochten.

Zaterdags namen we de fiets 🚲  om naar Sassenheim te gaan. Voor Chris was het moeilijk om rechts te houden, maar zonder brokken maakte we het tochtje. Lekker geluncht daar om de dag af te sluiten met patat 🍟op de tafel. Nienke wilde graag een kaas soufflé  met pindasaus….. die kreeg ze.

Zondags hadden we een gezellige, helaas een natte welkomsborrel.

Verder werd er een bezoek aan Noordwijk en Den Haag gebracht.

Woensdag meerde we af om richting Haarlem te gaan, natuurlijk niet zonder een overnachting op het “Ria” plekje. Heerlijk gebarbecued en naar de zonsondergang 🌅 gekeken.  De volgende morgen voeren we richting Haarlem, maar het best druk was. Het bleek dat het in Amsterdam de Gay 🌈 week was! Wat geshopt met Nienke en s’vonds gegeten met Nienkes vriendin Milou. Vrijdags een dagje sightseeing in Amsterdam, Chris keek zijn ogen uit. Het was druk allemaal toetsten…….en andere ondefinieerbare figuren🤣😱! We bezochten het paleis op de Dam en hadden een audiotour. Echt een aanrader om eens te doen. Liepen door het redlicht district…… om daar de etalages te bekijken…… Busy buurt😜! Verder konden we natuurlijk Amsterdam niet verlaten zonder een vaartochtje door de Grachten.

De volgende dag gingen Nienke en Chris samen naar de Gay pride 🏳️‍🌈. Natuurlijk een belevenis voor Chris, “he did it all”….. rookte een jointje, kuste een homo en papte aan met ander gay people, die hem een kleurtje gaven en shotjes met hem deelde…… hij was onder de indruk van alles……het was tot laat rumoerig op onze boot. Chris maande alle voorbij varende boten dat ze maar six mochten 🙌🙌🤣🤣en papte uiteindelijk nog met wat Polen aan  voor een afzakkertje 😱😜!

De volgende dag voeren we terug naar Warmond….. een rustige terug tocht. Nienke en Chris hadden een druk schema, reisde naar Londen naar Parijs en tussendoor nog wat losse afspraken. Chris ging nog 2 x golfen 🏌️‍♂️ met Erik, die best verbaasd was over Chris zijn golf niveau 👍!

Samen gingen we nog in Paradiso om een “heftige” Australische rockband te zien…… een ervaring rijker 🤣🤣 ! De 17 de kwamen Maaike en Sander op Schiphol aan….. een feessie ….. voor het eerst sinds 6 jaar het hele gezin weer eens bij elkaar. Er werd gezamenlijke gekookt en natuurlijk wat foto’s gemaakt. Zo een gelegenheid kon ik niet voorbij laten gaan…. Dat moest vast gelegd worden ❤️😘🥰! Maaike zou tot 10 september blijven en dan haar 2 de deel van haar wereld reis vervolgen.

Huub en ik hebben nog een weekendje op de kever doorgebracht, even rust. Het was best druk en vol in Hotel Verhoef 🤣🤣!

Maaike en Sander waren op dat moment in Frankrijk om de bruiloft van Tobias bij te wonen en Nienke en Chris in België om het Pukkelpop festival te bezoeken. Op de terug weg namen ze nog heerlijke echte Bossche bollen mee van Jan de Groot.

Zondags was nog een borrel voor Maaike waar ieder even een babbeltje met haar konden maken.

Een dagje met louietje kon natuurlijk niet ontbreken….. heerlijk met Nienke en boukje koekjes gebakken.

Gezellige etentjes gehad bij huize Koelewijn. Chris had het met golfen helemaal (in😱🤣)gemaakt met Erik. Hij had er één golfmaatje bij.

Boukje en Nienke gingen nog samen naar Amsterdam om tattoo te laten zetten. Nienke een opkomende zon en Boukje een ondergaande zon…..symbolische verbondenheid ❤️!

Nienke is ook nog wezen kitesurfen met Tom, mijn collega, Thanks Tom 👍.

Voor de laatste avond van Nienke, had ik nog kaarten van Kensington gescoord. Daar gingen Nienke samen met Boukje naar toe, mooie afsluiting, toch…..! Wij hebben afgesloten met patat op de tafel, daar hadden Maaike en Sander naar uitgekeken 😋!

De volgende dag namen we afscheid van Nienke en Chris… een maand vol. Van belevenissen, mooie momenten en herenigingen is omgevlogen. Op Schiphol werd een traantje gelaten 😢! Niet getreurd in november zal ik ze weer zien 😘.