Wat gebeurde er verder in het jaar.....

7 januari 2021 - Voorhout, Nederland

De vakantie zat er weer op! Nog even probeerde we dat vakantie gevoel vast te houden.... maar het normale leven begon weer snel.

Tijdens onze vakantie zijn Laura en Hidde verder gegaan met het opknappen van hun paleisje en hebben zij 2 huisgenoten erbij genomen. Twee lieve kittens....Poekkie en Bobbie!

De plannen om de beneden verdieping te restylen werden gestart..... foto’s gemaakt....decoratie winkels bezocht....stylisten aan huis..... ik was het overzicht kwijt..... . maar gelukkig heb ik Huub en Ilse..... die zorgde dat er mooie nieuwe kleuren en raambekleding kwam.

Maaike en Sander gingen op 8 september hun geregistreerd partnerschap aan. Hier mochten Huub en ik getuigen van zijn....wat een eer is dat..... 💋lief! Maaike zag er echt als een bruidje uit, eenvoudig maar stijlvol 👌!

Helaas kon ook dit feestje niet gevierd worden ivm de corona maatregelen. We gingen gezellig lunchen.

De dag erna kregen Maaike en Sander de sleutel van hun 🏠Appartement.... nog een mijlpaal! Weer een klus projectje.... maar Maaike had het goed gepland 👍allemaal...!

Het bleef lekker☀️🌅☀️🌞 weer, dus een dagje strand met Ilse was niet verkeerd. We waren niet de enige.... er werd massaal op het strand “thuisgewerkt”! Op maandag.... strand 🏖 en terrassen vol.... het leek wel Ibiza....! Volop muziek op de terrassen..... corona regels werden massaal overtreden! Wij deden ons best om er wel aan te houden. Werd een super dagje, eindigend met de mannen op een terrasje. Thanks ils voor dit dagje 😘!

Nicklee beviel op 8 september van een zoontje Riv.... helaas veel te vroeg, maar het mannetje deed het goed. Yvon en Hans dus als eerste Oma en Opa, weer een mijl paal. Op 5 oktober trouwde Nicklee en Jayant!

Onze Ilse werd op 8 november 50 🙌📣! Dit werd iets anders gevierd dan Ils had gewild, geen Feessie, maar ze werd niet vergeten. Lekker gegeten en gezongen voor onze jarige job🎊😜🎈❤️!

Op de Ic was het al het hele jaar buffelen, isolatie, mondkapjes...!

Wat de Corona betreft, heeft, om ons heen iedereen het al gehad, behalve Huub en ik 👊!

Boukje en Hidde’s verjaardag werd met een patat op de tafel gevierd.... op gepaste afstand 👌🤣!

Kerst 🎄 werd een Zoomsessie..... geen uitgebreid dinner! Volgend jaar halen we dit allemaal weer in... 🤚!

Oud en nieuw werd een feesje voor 4! Heel gezellig uit je dak gaan met mijn buufdiennetje..... gewoon thuis met een 🥂glas champagne en goed gezelschap gingen we over naar 2021!