April doet wat hij wil šŸ¤£šŸ™ˆ

30 april 2019 - Voorhout, Nederland

April doet wat hij wilĀ šŸ¤£

Eindelijk kregenĀ  boukje en Ruben hun de sleutel van Calla 22Ā šŸ—šŸ ! Proosten op het huis deden we pas in Montfort, op het familie weekend. Ons jaarlijks uitje met onsĀ  gezin.Ā  Dit jaar hadden Stephany en Florian de organisatie. Het was een prachtig gerestaureerde boerderij. Het hele weekend stond in teken van ā€œWie is de Molā€ ! Steef had het geweldig geregeld, leuke mol spellen. Klimwand, trap spel, nacht spel, dilemma kies je voor het geld of de jokers.......we verdachten elkaar. Er werden bontjes gesmeedĀ šŸ˜¬šŸ™ˆ! Voor mij was Florian mij de mol, verdachte nr 1! Ook Jim kwam in verdachte lijstje voor. Na de eerste test was Jim afgevallen als verdachte! Mijn bontje met maaike bevestigde dat de mol een i in de naam had. Ja lekker is dat ...... Dat konden er veel zijn maaike, florian, hidde, Jim en ik zelf zijn! Uiteindelijk was maaike de mol..... waar ik een bontje mee hadšŸ˜”! Wel super goed gespeeld. Alles zat mee, mooi huisje en prachtig weer. Steef zorgde voor een pyjama ontbijt met heerlijke pancakeā€™s. Heerlijk om weer een weekend compleet te zijn. Helaas zonder nienke, die nog steeds haar droom in AustraliĆ« heeftĀ šŸ˜°!

Terug van het weekend, werd er hard geklust aan de Calla! Huub had in een week tijd het hele huis van laminaat voor zien. Er werd geschilderd en een nieuwe keuken geplaatst.Ā

Ook mij SEH diploma kon ik 18 april ophalen. Weer een papiertje binnen. Voorlopig mijn laatste opleiding......zeg ik nuĀ šŸ¤„! Met Pasen mijn moeder en Gerard opgehaald om te BBQ. Voor mijn moeder is het te veel, ze raakte steeds meer in de war....herkende mij niet, maar ook de Cayennehof was voor haar een onbekende plek. Confronterend om dat zo te zien. Ze gaat toch langzamer hand achteruit.

Jan verrast op zijn verjaardag op het kevereiland. Heerlijk nachtje weg met de boot, het eerste tochtjeĀ šŸ›„. Lekker genieten van het mooie weerā˜€ļø.

Fotoā€™s