Februari 2019

28 februari 2019 - Voorhout, Nederland

Een lekker rustig maandje. Gezellig met John en Tineke uiteten geweest bij de bekende Chinees in de stevenshof. Geen spectaculaire verjaardagen gehad. Huub ging gestaagd verder met het opknappen van de zolder kamer. Wat overigens heel mooi is geworden. We kunnen het zo als arbenb verhuren, maar liever geen vreemde in mijn huis 🤣😜!

Lekker nog een weekend Pieterpad🥾🥾 gelopen. Etappe 7 van Sleen naar Coevorden en etappe 8 van Coevorden naar Harden berg. Het was super mooi weer ☀️! Het enige nadeel van het mooie weer is, dat je niet de enige bent die wandeld. Ik vind het zeer vervelend om steeds mensen voor me te hebben, dus liepen we steeds een tandje harder. Hier was Huub niet blij mee, die vond het soms wat te hard gaan. In Coevorden heeft Huub nog een mooie outfit gescoord voor zijn feessie. We hadden een overnachting geboekt net over de grens van Duitsland. We hebben gegeten in een coffiehouse in de “middle of no where “ 🙈. Maar het eten was de moeite waard.

Eind februari kreeg Boukje te horen dat ze toch waarschijnlijk in aanmerkeing kwam voor een 🏡 🏠nieuwbouw woning. Hier waren we zeer blij mee maar we moesten nog even geduld hebben voor de definitieve bevestiging. De champagne fles blijft nog even dicht 😜!