We zijn nog niet klaar…..

3 februari 2024 - Voorhout, Nederland

Na de bruiloft was het feest 🥳🎉🎈🎊, voor Louietje ! Deze werd 2 jaar en dat moest natuurlijk gevierd worden. Alle tantes en ooms waren aanwezig. Het was een gezellig feestje. Louie werd super verwend, mooie kado’s en natuurlijk het fietsje….🎈🚲!

Maar ook de voorhoutse feesten werd goed gevierd. Chris deed met Hidde mee aan de dorps spelen mee. Louietje ging mee de kermis op en ik pikte nog even een Spaans 💃🏻partijtje mee. Maar de zaterdag middag was toch het gezelligst…… samen met de buurtjes en de kids. Met een muziekje, wijntje 🍷 kletsen met allerlei  voorhouters, hoort echt  bij de dit dorpsfeest. Een bezoekje aan de kermis met zijn allen was een goede afsluiter van deze week.

Een week later stond het familie weekend voor de deur. Op naar Markelo…….Ditmaal lag de organisatie bij Boukje en Ruben. Zij hadden voor een bijzondere accommodatie gezorgd. Clamping tenten 🏕️, alle met eigen badkamer en een mooi eigen speel terrein. Hier kon Louietje haar gang gaan. Er was ook een Hottob aanwezig. Vrijdags aan het eind van de middag arriveerde iedereen en richtte hun tent in. Bijzonder was dat Nienke en Chris hier ook nog bij konden zijn. Voor hun was het het eerste Familie weekend die zij mee maakten. Er werd eerst lekker geborreld en pizza’s besteld. Niet voordat eerst de Hottob

werd opgestookt. Hier maakte we allemaal gebruik van, heerlijk warm en zo lekker met een wijntje in je bikini 👙 naar de sterren 🌟 te kijken. Ook de spelletjes kwamen op tafel en er werd fanatiek gespeeld. Zaterdags werd eerst de centrale tent versierd want, Stephany was jarig. Na gezongen te hebben hadden we lekkere warme broodje  🥐 als ontbijt. Boukje en Ruben waren al vroeg uit de veren om naar de bakker te gaan, toppertjes 😘.

Het dagprogramma bestond uit een bezoek aan attractie park Helledoorn. Hierbij sloten ook Jim en Allison aan, om een deel van het familieweekend mee te maken. Het weer was een beetje fris, maar goed te doen. S’avonds werd er door mannen een BBQ verzorgd. Ook werd er opnieuw gebruik gemaakt van de Hottob. Chris vond het allemaal erg vermakelijk, familie verhoef….. altijd in voor leuke dingen, altijd druk en busy 🤣! Natuurlijk werd er door maaike nog wat familie foto’s gemaakt. Louie had het super naar haar zin, ze gaf heel wat dansjes weg.

Zondags werd er door iedereen iets bijzonders gemaakt voor de brunch. Van smoothy, hotdogs, quiche, enz……!

Na de brunch werd het tijd om op te ruimen en de tenten weer zo te krijgen, zoals wij ze aantroffen….. best lastig 😥.

Nu zat het verblijf in Nederland voor Nienke en Chris er weer op. Zij gingen weer terug naar Australië 🇦🇺 😥! Maar als het goed is komt Nienke volgend voorjaar weer terug om haar, dan geboren nichtje  te bewonderen.

De weken erna werden weer wat rustiger. Vrijdag waren Louietje en Boukje er. Er werden koekjes gebakken. Een bezoek aan het Kindercafe gebracht en Fos kwam regelmatig met Louie spelen.

Zowel Myrthe en Bouk, waren in afwachting op de komst, van hun kleine. Maaike zat op wacht om hun beide bij de bevalling bij te staan……. Kwestie van geduld 😍💕!

Het zusje van Fos, Juna werd op 29 oktober geboren.