April

23 november 2023 - Voorhout, Nederland

Half april werd ik op ludieke wijze verrast…. Ik was bij de action boodschappen aan het doen , toen Huub appte dat ik onmiddellijk naar huis moest komen, thuis zal hij uitleggeven 🤦‍♀️🙃. Whatttt… ik mijn boodschappen laten staan en direct richting de Cayennehof. Natuurlijk liet ik allerlei scenario’s in mijn hoofd passeren wat er voor ergs aan de hand zou zijn. Toch wat nerveus stapte ik ons huis binnen, benieuwd wat er komen ging. Voor ik het in de gaten had sprong Maaike voor mijn 😱😮 neus. Hé wat is dit nu…. Zij zouden pas 19 mei terug komen van hun wereld reis. Dit was een complete verrassing, Maaike en Sander hadden dit bewust zo gepland en ons in die waan gelaten! Het was uiteindelijk een hele leuke verrassing 🎉🥂💕😱die ik totaal niet zag aankomen. Maar het was er niet minder leuk om…

Volgens schema kreeg ik 20 april mijn 2 implantaten. Gelukkig nu met minder pijnlijke nasleep. We zijn heerlijk rustig een weekendje gaan ⛴️🛳️ varen. Wat maakt het uit of ik thuis op de bank lig met pijn in mijn mond of dat ik het op het water had.

Eind april mocht ik met Ruben en Bouk mee naar de termijn 👶 echo. Heel bijzonder om al te zien dat het al een echt mensje is. Helaas kon ik het geslacht niet zien. Daarna lekker met Bouk wat zwangerschapskleding gekocht om het te vieren.

In mei leggen alle vogels 🦅 een ei… 🐣 dat was goed te merken. In onze tuin is het een druk gevlieg en gekwetter tussen het alles wat vleugels heeft. We hebben de tuin opgepimd en het een Ibiza styltje gegeven, volgen Ilse.

Helaas van buiten zitten was nog geen spraken, het weer was nog geen feest. Gelukkig was het trouw feestje van Miranda en Gert binnen gepland.

Nog meer verhoeven Nieuws Hidde en Laura kochten een huis 🏚️ op de Pepperzoom, daar moest natuurlijk op geproost worden. En dat 500meter van de Cayennehof vandaan, zal hij zijn moeke dan toch missen….!

Het eerste beste mooie weekend gingen we met de boot weg. Dit maal lieten we de Kever links liggen en zochten we het iets verder op , “de Grote Hem”! Een leuke eilandje op 1 uur varen van onze thuis haven. Mooie ligplaatsen met goed uitzicht over de Braassem.

1. Frederik:
    3 februari 2024
    Wat hebben deze verhalen nu te maken met een “ REISBLOG” ? Echt helemaal niks !

Waarschijnlijk weer een goedkope manier om verhaaltjes te vertellen over familie uitjes e.d.

Gebruik daar een andere manier voor en “ vervuil” niet deze reisblog, waar reisverhalen in horen, met verhaaltjes over familie uitjes alsjeblieft.