Daar gaat hij weer ……. 2024

5 juni 2024 - Voorhout, Nederland

Voor je het weet is januari weer voorbij, maar niet zonder hem te starten met oliebollen als ontbijt 😉😜! Alleen voor mij, want Huub gruwelt van deze  ballen 🤣. Januari was na zeker geen saaie maand. Na de nodige Nieuwjaars receptie was er weer tijd voor wat sportivere activiteiten . Natuurlijk weer lekker op Louietje .  nu ook op Nova gepast. Heerlijk 2  etappe’s van het Limespad 🥾 gewandeld. De eerste viel tegen, het was koud, regen en winderig. Na een bakkie bij Jan en Sonja, werd het beter. Deze liep van Katwijk naar Oegstgeest, kasteel 🏰 Oud Poelgeest. We liepen terug naar huis om de 20 km vol te maken.

Er werd weer stilgestaan bij de 21 ste (13 jaar alweer)😘. Ondertussen werd er ook wat kamers gewisseld, zodat Nova ook haar eigen kamer heeft.

Zo een nieuwe wandeltocht maakt dat je meer wil…..dus de zaterdag gingen we voor etappe 2, nu met beter weer. Start ….. kasteel Poelgeest …. Eindigt in Zoeterwoude Rijndijk. Nu lieten we ons door het openbaar vervoer terug brengen 🤗😜🤣. We moesten na thuiskomst direct aan de borrel bij Erik en Ils, deze werd 63 jaar.

Voor je het weet is het alweer februari, voorbereidingen treffen voor Huub’s zijn 65 ste verjaardag. Nova werd zo een beetje onze vaste bezoekster 🤣. Ook vriendje Fos kwam regelmatig spelen met Louietje. Vrijdag was vaste prik……met  Louie en Nova naar de markt en de AH. Laten we de broodjes 🌭🌭worst niet vergeten. Ook daar wist Fos wel raad mee. Kindercrèche Verhoef is dan weer compleet 🤣! Er werd volop koekjes gebakken en versierd door Louietje. Ook werd er in Leidschendam een mooie Elza jurk 👗 gescoord. Eèn die Louie snelle gezien had, dan wij konden lopen. Deze moest natuurlijk direct aangetrokken worden. Louie straalde als een prinsesje….. 👸 👗, met haar jurkje aan.

Olet werd 60 jaar, dit werd gevierd met een feest in Cheers. Een lied van de Hofdames mocht niet ontbreken. Op het melodie van “Sweet Carolien”, werd een toepasselijke tekst gemaakt. Appeltje 🍎 eitje🪺👍, Olet helemaal blij 😜😘.

Novaatje kreeg haar eerste zwemlessen, wat ze fantastisch vond.

Een bezoek aan het kindercafe mocht niet ontbreken, heerlijk spellen in de ballenbak…en met van alles, wat er thuis niet is 🤣! Ook bij Tante Lau en Ome Hidde, mag ze lekker gek doen. Bofferd met zoveel leuke Ooms en Tantes………Straks moet ze die wel met Nova delen 😬🤗.

Ondertussen vermaakte Maaike en Sander zich in Frankrijk 🇫🇷 in de sneeuw ⛄️ met skiën 🎿 ⛷️. In de ochtend en avond waren ze gastvrouw en gastheer voor grote ski gezelschappen.

2 Maart werd Huub’s zijn verjaardag goed gevierd. Er was een overvloed aan Italiaanse tapas…. ! Het werd een gezellige verjaardag, hoe later op de avond……..😜! Ma van Leeuwen vermaakte zich opper best. Verder werd Maart een rustig maandje, met heerlijke oppas momenten met Louietje en Nova. Er werden vakjes gemalen en tekeningen gemaakt.

Deze maand werd afgesloten met een Paasweekend. De kids kwamen borrelen en we aten een stuk pizza 🍕……. Zelfs ma van Leeuwen smulde van de Pizza.

1. Fred:
    5 juni 2024
    Is dit een reisverhaal of een opsomming van familie aangelegen heden ? Ik denk het laatste. Maak, in dat geval, even zelf een website aan en bevuil een reisblog niet met deze onzin

Jouw reactie