25/11

26 november 2022 - Melbourne, Australië

Toch raar om geen internet bereik te hebben. Je bent er zo aangewend, zo merk je hoe belangrijk dit is. Je kan geen weersverwachtingen opzoeken, dus was het een verrassing hoe we wakker zouden worden. Helaas met regen, dus de tent ging uiteindelijk nat, de auto in 😔! Het bewolkt weer en het regende af en toe. We zaten een beetje in de middel of nowhere! We hadden wel gehoord dat er 2 watervallen in de buurt zaten. Die gingen we bezoeken. De eerste was Ralphs Fall. Na een korte wandeling  naar beneden kwamen we de waterval! De weg terug was toch wat steiler dan ik dacht. Een maal bij de auto kreeg Maaike een hart verzakking…… er zat in haar deurpost een flinke (enge) 🕷! Sander probeerde hem met een stok er uit te krijgen, maar dat lukte niet. Hij liep over de deur post in het handvat… 😱!
Nogmaals met de stok een zetje gegeven, toe verdween hij in de wiel kast...niet meer te vinden, natuurlijk! Dus blijven we alert 😬!
Voor de volgende waterval moesten we met de auto via onverharde slingerweg flink omhoog, waarbij het steeds mistiger werd. Eenmaal bij de waterval was hij helaas wel te horen maar niet te zien. Overigens de wandeling daar naar toe was wel mooi en enorm groen. Alleen dat was al de moeite waard….. jammer van de waterval.
Nu moesten we echt een beetje doorrijden om op tijd bij een volgende overnachtingsplek te komen. We hebben weer een mooi plekje, vlak bij de Ferry….. moeten ons morgenochtend om 7 uur al melden, dus op tijd slapen 😜😘