24/11

25 november 2022 - Melbourne, Australië

Na een droge en windstille nacht lekker te hebben geslapen reden we rond 10 uur gepakt en wel de camping af. Natuurlijk deden we eerst een cappuccinootje in een plaatselijk tentje. We brachten nog een bezoekje aan Bicheno Blowhole🌊.  Daar waar het water met een enorme kracht tegen de rotsen klotst. Sander ging voor de foto op een gevaarlijk ⚠️ plekje staan…. Maar een nat pak werd hem bespaard. In St. Helens deden we wat boodschappen en lunchte we. Via de kust kwamen nog diverse plekjes tegen waar het de moeite waard was om even te stoppen. Bij de Bay of Fires, maakte we een wandeling over het strand en de rots partijen waar deze Bay zijn naam aan te danken  had. De volgende stop was Fancy Reef. Hier was een koala rock te zien. Ik heb deze van diverse kanten gefotografeerd en je kan er zeker meer dieren inzien 🤣! We vonden een mooi free camp Spot  bij Pyengana . Een mooi veld met bergen als uitzicht. Helaas geen internet bereik 😔! Daarom het verslag en de foto’s wat later 😬