20/11

20 november 2022 - Melbourne, Australië

Vannacht is er heel veel regen  🌨gevallen, maar we lagen heerlijk droog. Maar de weergoden waren goed gezind, rond 7 uur werd het droog en konden we de tent weer droog inpakken. Vandaag een rustig dagje! In Richmond nuttigde we onze dagelijkse cappuccino met wat lekkers erbij 😋! Natuurlijk werd er weer een spelletje gespeeld waar de winst nu eens voor mij was 🙋🏻‍♀️. Maar als nog blijf ik onder aan de spelletjes voor competitie staan 😏. Klein weetje, in Richmond schijnt de oudste brug van Australië te liggen,  daterend uit 1823. Australië heeft niet veel oude historische gebouwen of kerken, zoals we dat in Nederland kennen. In het Tasman National Park maakte we een stop bij de beach van Eagle Neck. Hierna werd er een bezoek aan  Devils Kitchen. Een grillige rots partij gevormd door de golven in de loop van vele jaren.

De zee is er ongelooflijk blauw 🌊.

Via een onverharde weg met behoorlijk wat kuilen erin, kwamen we bij een natuur- camping. Midden in een bos, waar je de golven van de zee kon horen. Ons tentje was zo weer opgezet en de stoeltjes uitgeklapt……! Zowaar in een zonnetje, konden we nog een spelletje doen.  Zo dicht bij de natuur dat de Walibi’s 🦘🦘🦘 gewoon bij je komen kijken en rustig kijken wat je aan het doen bent. Sander trok met zijn kookkunsten meerdere Walibi’s aan.  Ze eten nog net niet uit je pannetje. De Kookaburra 🦅liet zich ook uitgebreid fotograferen. Hoe bijzonder 😘 is dat…… dit maak ik waarschijnlijk nooit meer mee 😔. Ik heb ook zoveel foto’s gemaakt, je wil gewoon alles onthouden en kunnen herbeleven. Ondanks dat het weer niet mee zit, geniet ik er zo van. Morgen weer een nieuwe dag 😘😴.